mgr Beata Kuprewicz
pedagog,
terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta z wieloletnią praktyką w
pracy z dziećmi autystycznymi, pielęgniarka z wieloletnim stażem
(oddział dziecięcy i stacja dializ).
Wykształcenie:
- Studia podyplomowe -
Teoria integracji sensorycznej w diagnozie i terapii dzieci
z dysfunkcjami rozwojowymi, Wyższa Szkoła Społeczno -Ekonomiczna w Warszawie; - Studia magisterskie -
Studia nad Rodziną Uniwersytet Warszawski im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Łomianki. - Zaburzenia przetwarzania bodźców sensorycznych u dzieci urodzonych przed czasem -
krótko i długotrwałe konsekwencje przaedwczesnego porodu; - Integracja sensoryczna w diagnozie i terapa dziecka w aspekcie widzenia;
- Warsztaty doskonalenia umiejętności terapeutycznej "Diagnoza i terapia SI małego dziecka";
- Bilateralna integracja - (certyfikat);
- Kurs wprowadzajacy JOHANSEN IAS - indywidalna stymulacja słuhu (certyfikat);
- Diagnoza autyzmu i zaburzeń pokrewnych'
- "Terapia ręki";
- Staż zawodowy w Ośrodku Wczesnej Interwencji w Warszawie;
- Terapia behawioralna dzieci i młodzieży z autyzmem;
- Konferencje szkoleniowo-
naukowe z zakresu autyzmu i zespołu Aspergera; - Szkolenie "Nie-
zgrane dziecko: Zrozumieć zaburzenia przetwarzania sensomotoryczne"(Karol Stock Kranowitz); - Konferanjca szkoleniowa "Trudne zachowania-
pozytywne podejście" (nieawersyjne
i proaktywne metody postępowania wobec trudnych zachowań osób cierpiących na zaburzenia ze spektrum autyzmu, ADHD i osób z niepełnosprawnością intelektualną); - Konferencja naukowo-
szkoleniowa " Całościowe zaburzenia rozwoju (F 84)
w interdyscyplinarnym modelu opieki";
mgr Beata Stachowska
pedagog specjalny z wielotetnim stażem pracy
z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych (w tym dziećmi
niewidomymi i niesłyszącymi).
Wykształcenie:
- Studia licencjackie z zakresu pedagogiki specjalnej –
oligofrenopedagogika na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim w
Olsztynie;
- Studia magisterskie – Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,
Olsztyńska Szkoła Wyższa im. J.Rusieckiego;
- Studia podyplomowe o specjalności surdotyflopedagogika – Gdańska
Wyższa Szkoła Humanistyczna.
Kursy i szkolenia:
- „Organizacja i prowadzenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w
przedszkolu”,
- „TOC-narzędzia do wyposażania dzieci w samodzielność i
odpowiedzialność”;
- Program Rozwoju Komunikacji Makaton I i II stopień;
- „Witajcie w naszej bajce” – wprowadzenie dziecka autystycznego w świat życia przedszkolnego;
- „Rehabilitacja dziecka niesłyszącego w warunkach domowych – doświadczenia polskie i amerykańskie- znaczenie wczesnej terapii” – koferencja Naukowa Programu Dźwieki Marzeń (APS Warszawa);
- „Diagnoza przedszkolna”;
- „Wieloaspektowa diagnostyka zaburzeń sensorycznych”;
- „Metoda prof.A.Tomatisa a problemy edukacyjne dzieci”;
- KORP(Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego) - narzędzie diagnozy dziecka
w wieku od 1. m.ż. do 9. r.ż.
Lucyna Minota
- fizjoterapeuta;
- terapeuta z zakresu terapii pedagogicznej;
- pedagog z zakresu wczesnej edukacji;
- oligofrenopedagog
Kursy:
- Terapia Taktylna;
- Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym w oparciu o
współczesne metody neurofizjologiczne oraz doświadczenia własne;
- Masaż leczniczy;
- Integracja Sensoryczna SI˚;
- KORP - narzędzie diagnozy dziecka w wieku od 1. m.ż. do 9. r.ż.
Agnieszka Czupajło
- "KORP" narzędzie do wstępnej diagnozy i oceny funkcjonalnej dziecka w wieku 1m - 9m.ż.
Warsztaty praktycznych umniejętności niezbędnych od uruchomienia komunikacji werbalnej
u dziecka z opóźnionym rozwojem mowy oraz Mwtoda Integracji Sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy u dzieci.
Makaton pierwszego i drugiego stopnia
- zabawy z Makatonem pierwszego stopnia m. verbo-tonalną
Studia:
- Logopedia: licencjat
- Pedagogika wczesnoszkolna - mgr.